Pedagoško vodenje vrtca:
Mateja Urbiha 04/255 97 06
Ravnateljica:
Ingrid Klemenčič 04/255 97 04
|
Vrtec pri OŠ Simona Jenka Kranj |
V vrtcu izvajamo DNEVNI PROGRAM predšolske vzgoje, ki traja od šest do devet ur in obsega vzgojo, varstvo in prehrano otrok. |
Vrtec je hiša, ki ima pomembno vzgojno-izobraževalno vlogo pri razvoju otroka. Mnogim staršem hkrati pomeni urejeno varstvo v času njihove zaposlitve. V vrtcu se skupaj s starši oziroma družino otroka trudimo soustvarjati čim boljše pogoje za kakovostno predšolsko vzgojo in s tem pozitiven vpliv vrtca na otrokov razvoj in učenje. V predšolskem obdobju se otrok zaznavno, gibalno, čustveno, socialno in spoznavno (govor, mišljenje, komunikacija) še posebej intenzivno razvija. Na svoj specifičen način zaznava, doživlja in razume življenje. Vse to upoštevamo pri organizaciji življenja in dela v vrtcu , pri navezavi stikov s sodelavci vrtca ter vpetosti vrtca v okolje. Za otroka zelo pomembno je življenje med vrstniki v vrtcu (socializacija in vrstniško učenje), ob tem pa tudi raznovrstne spodbude, izzivi, pestre dejavnosti, načini in metode dela, organizacija prostora, materiali in igrače, s katerimi v vrtcu spodbujamo otrokovo aktivnost in učenje na različnih področjih. Strokovno podlago za delo v vrtcu nam daje KURIKULUM ZA VRTCE. To je nacionalni dokument, ki ga je sprejel Strokovni svet RS za splošno izobraževanje leta 1999. Kurikulum kot pojem pomeni več kot program in zajema celotno življenje otrok in odraslih v vrtcu. |
Naš vrtec je pri izvajanju Kurikuluma mentorski vrtec v mreži mentorskih vrtcev za vrtce pri osnovnih šolah v Mestni občini Kranj in vrtce v sosednjih občinah. |
NAŠA VIZIJAVrtec, v katerem se imamo lepo, kjer otrokom nudimo varno in čustveno toplo okolje, kjer se vsak kot posameznik dobro počuti, kjer se vsak dan igramo in učimo ob raznolikih dejavnostih, te pa nastajajo ob pobudah otrok, vzgojiteljic, staršev ter življenjskega okolja. |
CILJI, KI JIH URESNIČUJEMO V VRTCUrazvijanje sposobnosti razumevanja in sprejemanja sebe in drugih razvijanje sposobnosti za dogovarjanje, upoštevanje različnosti in sodelovanje v skupinah razvijanje sposobnosti prepoznavanja čustev in spodbujanje čustvenega doživljanja in izražanja negovanje radovednosti, raziskovalnega duha, domišljije, intuicije ter razvijanje neodvisnega mišljenja spodbujanje jezikovnega razvoja za učinkovito in ustvarjalno uporabo govora, kasneje pa tudi branja in pisanja spodbujanje umetniškega doživljanja in izražanja spodbujanje gibalnih sposobnosti in spretnosti posredovanje znanj različnih področij znanosti in iz vsakodnevnega življenja razvijanje samostojnosti pri higienskih navadah in pri skrbi za zdravje. |
OTROKOV DAN V VRTCUprihod v vrtec
počitek, igra in (umirjene) dejavnosti različnih področij v igralnici ali na igrišču popoldanska malica med 14,00 in 15,00 uro igra in dejavnosti v malih skupinah, odhod iz vrtca DODATNE DEJAVNOSTIIzvajajo jih naši zunanji sodelavci, praviloma po končanem dnevnem programu v vrtcu. Stroške dodatnih dejavnosti krijejo starši v celoti sami. Dodatne dejavnosti izberemo skupaj s starši na roditeljskem sestanku. SODELOVANJE VRTEC DRUŽINAV vrtcu si želimo čimbolj odprtega in pestrega sodelovanja s starši in drugimi družinskimi člani otroka. Boljše, ko je skupno sodelovanje, uspešnejše je vzgojno-izobraževalno delo. Če vas karkoli zanima, se ne bojte vprašati. Povejte nam, kako vaš otrok in vi doživljate vrtec. Vedno bomo pripravljeni na pogovor, skupno dogovarjanje in svetovanje. Veseli bomo vaših pobud ter sodelovanja pri načrtovanju in izvedbi dejavnosti vrtca. Z vami bomo sodelovali: ob vsakodnevnih stikih (osebno ali po telefonu) na pogovornih urah (po dogovoru in osebnih vabilih najmanj enkrat v letu) na roditeljskih sestankih (dva do trikrat v letu) na skupnih srečanjih otroci – starši – strokovne delavke vrtca (dvakrat do trikrat v letu, za vsebino se dogovorimo na prvem roditeljskem sestanku) preko predstavnika staršev v Svetu staršev |